welke film is dit?

ik zoek een film

-de titel is de naam van een achterstandswijk (kan fictief zijn).

-iets van bennuielle en dan een getal met twee cijfers er achter is de titel

-vind plaats in Frankrijk

-de regering wil de wijk opblazen met een bom is de plotwending

wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is vermoedelijk de film Banlieu 13 (dat overigens 'voorstad' betekent).

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is er trouwens ook in het Engels en heet dan " DItstrict 13" .

Toegevoegd na 2 minuten:
District 13 natuurlijk ; mijn typevingers bleven even haken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja! die !
ik zocht hem al erg lang! superbedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie marleen. +