Hoelang duurt het voordat de dvd in Nederland uitkomt?

In Amerika werd het in april 2011 uitgezonden en sinds toen was daar ook al een dvd box van! Maar hoelang duurt het voordat die box dan naar Nederland komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke dvd??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wil ik ook wel weeten ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dvdbox als miniserie ' The Kennedy's '

Antwoorden (1)

Dat ligt aan een aantal dingen. Stel een zender of producent heeft het opgekocht om het in Nederland uit te zenden op tv, dan zit daar uiteraard de voorwaarde bij dat het niet al op dvd uit is.

Dus afhankelijk van welke serie, en afhankelijk welke afspraken daarover zijn gemaakt.

Daarnaast kan het ook nog zijn dat het voor de nederlandse markt niet interessant is, dat niemand de kosten wil maken om het hier uit te brengen en dan komt zo'n dvd nooit.