Hoe heet deze film?

Het gaat over een tweeling met gescheiden ouders, de een woont bij de moeder en de ander bij de vader en ze weten niet dat ze tweeling zijn, dan gaan ze allebei naar hetzelfde zomerkamp en krijgen ze ruzie, dan komen ze erachter dat ze tweeling zijn en ruilen ze van ouder, dan zorgen ze dat hun ouders weer verliefd op elkaar worden en zo komt alles goed. Verder weet ik nog dat ze rood haar hadden, elkaars haar gingen knippen en oorbellen gingen prikken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord is al gegeven maar dat is echt een leuke film!! =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn twee versies van dit verhaal, de een is al vrij oud de ander recenter. Op youtube kun je ze allebei vinden volgens mij. Jij bedoelt die nieuwere in ieder geval. Eén meisje speelt beide tweelingmeisjes.

Antwoorden (1)

The Parent Trap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The parent trap idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, klopt wel, dat is the Parent Trap, over de tweeling Annie en Hallie. Overigens niet door een tweeling gespeeld maar door 1 meisje: Lindsay Lohan die een leuke dubbelrol speelt. Deze film is ui.t 1998. Het is een bewerking van een eerdere Parent Trap uit1961.