Wie weet wat de titel van deze film is? (zie uitleg)

De film gaat over: Een paar mensen gaan met een zeilboot de zee op. Ze springen allemaal in het water maar ze zijn vergeten dat de trap van de boot nog naar beneden moet...
Een van de meiden had volgens mij (dat weet ik niet zeker) een kind/baby.

Uiteindelijk zijn er veel van die mensen dood gegaan terwijl ze op de boot probeerden te komen. Twee van hun hebben het overleefd door het glas van de duikbril in een of ander randje te zetten.

Zou iemand weten welke film dit is?
Ik heb deze namelijk niet zelf gezien maar wil de ze heel graag zien :)

Alvast Bedankt voor het Antwoord !! :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Open Water 2: Adrift
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met Google kwam ik op de volgende titel: Open Water 2: Adrift
Maar als ik het verhaal leest klopt het met jou verhaal.
Ken het niet maar klinkt spannend