Ken iemand de volledige titel van deze film?

Deze film speelt zich af rond kerst, wanneer een meisje met een auto tegen een boom aan rijd, komt zij in een soort coma in toyland, die op dat moment wordt bedreigt door een man die in een bowlingbal woont en een lange zwarte nagel heeft, ook stelen ze taarten via de vloer uit de bakkerij. Komt het je bekent voor? weet iemand de titel??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me een grappige film. Ik hou deze vraag even in de gaten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het een tekenfilm?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet de tekenfilm, maar gewoon echt gespeeld! :)
Met Gwen Barrymore.

Het beste antwoord

iemand anders heeft toevallig ongeveer dezelfde vraag gesteld, dus dit is knip en plakwerk. als het goed is: "babes in toyland"

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081109173839AA97ZCQ

http://www.imdb.com/title/tt0090683/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig dat is hem! :D thnx!