VOB bestanden van dvd halen? Ik heb diverse DVD's waarbij ik stukjes moet hebben die over meerdere VOB's staan, hoe kan ik deze eruit pikken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Met een video bewerkingsprogramma. Het stukje dat je wil selecteren en dat opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even niet nagedacht. windows live movie

Andere antwoorden (1)

Als je weet welke vob-bestanden je nodig hebt, kun je die kopieren naar je schijf en de extensie wijzigen van .vob naar .mpg (dus gewoon simpel de naam wijzigen).
Je kunt ze dan meteen afspelen en eventueel knippen en plakken met je bewerkingsprogje.