Film kijken op ond-films.com werkt niet meer?

Eerst kon ik hier altijd wel gewoon film kijken,maar als ik nu een film start, gaat het balkje onderin, meteen op het einde staan en dan kan je miss 10 seconden zien en dan is hij eeuwig aan het laden en kun je dus niet verder kijken...

Toegevoegd na 40 minuten:
eumovies.eu precies zelfde probleem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Gebruik eumovies.eu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies zelfde probleem
Dan moet je de film die je wilde kijken opnieuw laden, als hij het DAN weer niet doet, moet je het nog EEN keer proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat ik je aan kan raden is:

1. Een andere (nieuwe) browser proberen. Probeer de nieuwste Google Chrome eens.
2. De allerlaatste versie van Adobe Flash Player downloaden en installeren.

Lukt het dan nog niet kun je nog een mailtje doen naar de eigenaars/moderators van de site.

Succes!