Kan ik de inhoud van een DVD naar één videobestand converteren?

Ik heb de hele inhoud van een DVD-video op mijn computer staan (VIDEO-TS), maar dat zijn veel bestanden (.VOB, .BUP enz.).
Kan ik (al deze) bestanden converteren naar één bestand dat leesbaar is voor Windows Media player?

12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik denk dat dit wel mogelijk is, maar ik zou niet weten hoe. ik denk dat je je film wilt bekijken zonder dvd te hoeven gebruiken, niet? VLC media player is hier een heel goed programma'tje voor. Je kopieert gewoon al de bestanden die op je dvd staan en zet deze in een map, als je dan VLC opent kan je rechts zoeken naar de map en kan je de film afspelen zoals met DVD (dus je kan ondertitels aanzetten,...) ik hoop dat ik je hierbij geholpen heb, laat me weten of het je gelukt is :)

Ps: VLC Media Player kan je hier downloaden: http://www.videolan.org/vlc/

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik had nog even voor je rondgezocht. Moest je niet geholpen zijn met mijn vorige antwoord, heb ik een programma gevonden dat de .VOB bestanden zou moeten kunnen converteren naar .AVI bestanden. ik heb er wel geen ervaring mee. hier kan je hem downloaden http://www.convertvobtoavi.com/

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
koe

Andere antwoorden (2)

Dat is zeker mogelijk. Er bestaan veel programma's hiervoor waaronder WinAVI Video Converter. Je converteert de DVD naar AVI en die kan je afspelen in Windows Media Player (WMP). Trouwens, je kan ook DVD's afspelen en bekijken in WMP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe dat met het progamma convertxtodvd,simpel en makkelijk in gebruik
dowenloaden via isohunt
de trials,laten een watermerk achter