Waar kan ik films Legaal gratis online kijken zonder al die inlog shit, en geen creditcard nodig enz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
60.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ja dat is zo irritant , maar ik heb gewoon netflix aangemaakt kan ik tenminste kijken zonder gedoe alleen toch jammer van het geld.

Antwoorden (8)

Niet, voor films moet je betalen, punt uit. Of je moet illegaal gaan.

Alleen sommige rechtenvrije films op youtube kan je bekijken. Volgens mij staat Star Wars er compleet op en een aantal documantaires in zijn geheel. Bijvoorbeeld Screamers over System of a Down, complete anderhalf uur film op youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op EU Movies kun je Nederlands ondertitelt films kijken. Het is gratis maar je kunt maar een bepaald aantal minuten kijken en daarna moet je een paar uur weer wachten voordat je weer mag kijken. Dit zou opzich wel een optie zijn.

Toegevoegd na 47 seconden:
Let wel op dat je EU Movies intypt. Ik wist de naam niet meer goed en typte toen euromovies ofzo in en toen kreeg ik erg vreemde dingen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hele goede met ook nieuwe films is http://www.eumovies.eu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor films moet je betalen, zo simpel is dat. Wil je niet betalen? Kijk films die op TV komen, dan hoef je niet te betalen.

Welke films komen er op tv? Daar kan ik je wel mee helpen!

http://www.tvgids.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis ofwel legaal, ofwel gratis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.stagevu.com staan flik wat films in redelijke kwaliteit alleen niet in het Nederlands
je kan de films zelfs downloaden en live bekijken
ook is een site zoals stagevu niet helemaal illegaal omdat je niks upload
joox.net is een soort van gelijke site alleen deze is al wel eens offline geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.ond-films.com
site met allemaal films met nederlandse ondertiteling! superhandige site met veel films en komen er steeds meer bij, alleen na 72 minuten moet je half uur of uur wachten...

Toegevoegd na 59 seconden:
je hoeft niet in te loggen etc. of het legaal is weet ik niet maar je kan kijken wat je maar wilt zonder inloggen en betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.dailytvfix.com/.
Op basis van streaming ,dus snelle internetverbinding is handig.

Alleen even popup-blokker en addblocker installeren. het beste werkt Adblocker Ultimate en Poperblocker,
Disclaimer: This website is a simple search engine for links available at a wide variety of non-affiliated third party websites.
5 jaar geleden
Parra187
5 jaar geleden
deze website bestaat helaas niet meer...