hoe heet deze film?!

het gaat over een stel dat uitelkaar gaat maar beide geen geld hebben om alleen een huis te kopen. dus trekken ze een lijn in het huis dat de ene helf van het huis van de man is en de andere helft van de vrouw. wie weet hoe deze film heet?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

War of the Roses?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Break-up uit 2007, met Jennifer Aniston en Vince Vaughn.

Toegevoegd na 1 minuut:
uit 2006 dus... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk 'the breakup' met jennifer aniston als ik het goed heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The break-up! Geweldig dat alles in stort en er zo'n halve circusploeg komt helpen.