Ik zoek een griezelfilm: In de titel het woord 'Rose', gaat over meerdere mensen in één huis met geesten.

Een scene die ik me kan herinneren is dat iemand met z'n hand bij de deuropening zat, en toen ineens de deur keihard dicht knalde waardoor zijn vingers er af vielen. Er is ook een scene waarbij een vrouw die bij een bed staat wordt gegrepen bij haar been, maar wanneer ze naar beneden kijkt is de hand weg.

Weet iemand welke film ik bedoel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is Rose Red van Stephen King!!!

Rose Red van Stephen King. De eerste scene die je beschreef was met Emery. Hij dacht dat ze weg konden, nu dat kind knock out lag. Maar ze wordt wakker gemaakt en de deuren vliegen allemaal dicht. Emery verliest zijn vingers en zijn fatsoen ook. De tweede scene is eerder in de film. Maar welke namen eraan horen dat weet ik niet exact meer. Wel een zeer goede film. Zucht....

het is rose red van stephan king,maar als je de film gaat zien moet je toch het eerste deel eerst zien waar de film rose red over gaat,en dat heet. the diary of ellen rimbauwer http://www.moviemeter.nl/film/17269

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100