Hoe plak ik zelf opgenomen .MOV filmpjes (van een Iphone) aan elkaar tot één film?

Ik heb op een vakantie wat gefilmd met een Iphone en dat leidt tot allemaal losse bestandjes, .MOV files. Nu wil ik deze aan elkaar zetten tot één film. Hoe doe ik dat het handigst?

13 jaar geleden
26.5K

Antwoorden (6)

Imovie app
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Thanks, lijkt me inderdaad een prima tool. Alleen ben ik vergeten te vermelden dat ik geen Mac heb maar een Windows pc. En daar schijnt Imovie niet voor te bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je Windows Movie Maker gebruiken. Werkt ongeveer hetzelfde!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Die ga ik eens proberen. Thanks en een + verdiend
Movie converter en dan gewoon op je desktop monteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows (Live) Movie Maker
Vaak al geinstalleerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Imovie is daar erg handig voor, je kan het ook naar je pc verzenden en dan via movie maker 2.6 ( dat is gratis ) doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows (Live) Movie Maker
Volledig gratis