Welke superster ben ik vergeten?

Enige voorwaarde is moet zijn: een eigen parfum.

Ik weet zeker dat ik er veel mis, deze staan tot nu toe in het lijstje.

Bruce willes, de Beckhams, 50cent, Gwen Stefani, Avril Lavigne, Hannah Montana, Austin powers, Desperate Housewives, Jennifer Lopez, Antonio Banderas, Jessica Simpson, Sugerbabes, Naomi Campbell, Paris Hilton, Kylie Minogue, Mariah Carey, Kate Moss, Hilary Duff, Usher, Anastacia, Michael Schumacher, Ralf Schumacher, Boris Becker, Carmen Electra, Heidi Klum, Sarah Connor, Iris Berben, Jeanette Biedermann , Lady Gaga, Rihanna, Kanye West, Jay-Z, Jennifer Aniston, Celine Dyon, Beyonce,
Katy Perry, Sarah Jessica Parker, Halle Berry, Christina Aguilera.

De voordehand liggende zoals Calvin, Versace, Karl l, Paco
staan er niet in, ik bedoel dus artiesten, filmsterren, muzikanten...

Op de foto zie je DE duurste parfum.
Clive Christian No.1
In de gouden hals zit een diamant van vijf karaat.

Toegevoegd na 9 minuten:
ja, ook sporters politici

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Britney Spears.
En ik heb hier een hele lijst gevonden waar er nog een heleboel opstaan die niet in jouw lijst staan, kijk maar!

Toegevoegd na 5 minuten:
Miss Piggy staat er ook tussen, nou zo heb ik altijd al willen ruiken ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Plusje terug van mij! miss piggy, ben benieuwd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast heel zoet en roze ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn er een heleboel, deze lijst kende ik nog niet.

Andere antwoorden (6)

Gabriela Sabatini staat er niet bij, een tennisster destijds maar misschien zoek je het meer in de popsterren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Filmkarakter Carrie van Sex and the City
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Britney Spears
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was nét eerder, dus +
Justin bieber en corbin bleu en zac efron en new boyz en flo rida
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dannii Minogue
Shakira
Jordin Sparks
Kim Kardashian