Nou ja, doof? Ze kan met gehoorapparaat horen, dus dan is ze niet echt doof toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt haar niet minder doof hoor. Als je een hulpmiddel nodig hebt dan ben en blijf je doof ook al kan ze wel goed / beter horen. Iemand met lenzen of een bril is ook nog steeds een slechtziende ook al zien ze voor 100% met een hulpmiddel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan ben je toch slechthorend en niet doof?
Als je echt doof bent, kan je toch überhaupt niks horen,
ook niet mét hoorapparaat? Net zoals iemand die met een bril kan zien inderdaad slechtlezend is en niet blind?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke oke slechthorend dan ;)
Ja Kim Feenstra heeft een oorafwijking.
Waardoor ze zich zelf minder hoort.
Daardoor praat ze anders als iemand anders
waarbij het gehoor wel in orde is.

Nu te zien en te horen in expeditie robinson
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kan dan misschien wat aan het gehoor hebben maar ze praat mij teveel met een gemaakt accent wat niet door doofheid komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Hoe weet je dat doofheid geeft vervorming van geluid dus hoort ze haar zelf ook anders
In een aflevering van Holland's Next Top Model zei ze zelf dat haar stem anders klinkt doordat ze slechthorend is, volgens mij door een ongeluk als klein kind.
Het is dus in ieder geval geen loze roddel, aangezien ze dit zelf vertelt in die aflevering. Ik kan me niet voorstellen waarom ze het zou zeggen als het niet waar is, dus ik ga ervan uit dat klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die Kim is zo gek nog niet en heeft tenminste "ballen".
En dat ze doof is kan die meid niks aan doen. Trouwens als je niet teveel op haar spraak let merk je er niks van. Sommige beter horende mensen kletsen n stuk dommer, en dan over stemmen en uiterlijk maar niet te spreken. Gasten die hier zich zo afreageren op n ander zouden eens in de spiegel moeten kijken of misschien durven ze dat niet. Ik denk dat het jaloezie is.
Bronnen: