wat is de naam van toen een jonge zanger?

heel erg lang geleden herinner ik mij een film er werd gezongen door in deze tijd was hij nog een kind was het een italiaanse of iets anders weet ik niet juist meer. maar hij had zeker een goede stem kan zijn dat hij niet meer leeft want ik was zelf nog jong. hij lijkt op het jongetje die zong met de tenor mario Lanza in de film the great Caruso Ave maria.

2 jaar geleden
1.5K
LeonardN
2 jaar geleden
"heel erg lang geleden"
En wat is dat voor jou? 1950? 1970? 1990?
Wij weten je leeftijd niet.
En was de film van die tijd of NOG weer ouder?
Zwart/wit of kleur?
Een volledig musical, soms wat zang, of enkel dat nummer dat dat jongetje zong?
Wat was het thema van de film? Op dit moment zijn er teveel onbekende in je verhaal om een antwoord te kunnen geven lijkt me.
-Een jongetje
-Misschien Italiaans Overigens staat er een heel koor bij het Mario Lanza, bedoel je het jongetje waar hij een arm omheen slaat?
https://youtu.be/CULVjKTl6cE?t=92

Antwoorden (1)

De beschrijving in de vraag doet mij er sterk aan denken dat jij Bruno Victoire-Polius bedoelt. Geboren op 8 mei 1958. Hij zong het herkenningsliedje "L'oiseau" van de televisieserie Sébastien parmi les hommes (1968). Het jongetje dat in de serie Sébastien speelde lijkt op de jonge zanger bij Mario Lanza. Er werd gedaan alsof die zelf het lied zong.
Bruno werd in 1970 één van de solisten in het jongenskoor Poppy's. De Franse zanger is nog altijd actief.
Plaatje bij antwoord
Amadea