Wat is het aantal keren dat Bibian Mentel ziek is geweest?

Het is inmiddels wel bekend bij de meesten dat paralympisch kampioen Bibian Mentel een hoop voor haar kiezen heeft gekregen. Voor zover ik weet kreeg ze voor het eerst te maken met kanker op haar 27e. Daarna is het een tijdje rustig gebleven, maar kwam het geloof ik weer terug. Hoeveel keren is Bibian Mentel ziek geweest?

3 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Op 27-jarige leeftijd werd bij haar botkanker geconstateerd. In totaal werd zij vijftien keer door symptomen van de ziekte getroffen.
SimonV
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
we kunnen weer duimen dus +
Amadea
3 jaar geleden
Duimpjes bij antwoorden plaatsen wordt bedoeld. Dat is een paar weken niet mogelijk geweest. Bibian is trouwens afgelopen zaterdag gecremeerd...