Ik heb tickets voor ariana grande in de golden cirkel. Hoeveel uur moet ik er van te voren zijn?

Graag wil ik vooraan staan . Op de site van de zingt doe staat dan de merk al verkocht word om 11:00 en nu ben ik er bang voor dat ik daar ook heel vroeg zou moeten zijn om helemaal vooraan te kunnen staan.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
"Op de site van de zingt doe staat dan de merk al verkocht word om 11:00"
Hier kan ik geen chocola van maken, maar als die meid nou één keer in NL komt, en jij wil persé vooraan staan, dan zorg je er toch voor dat je 10 uur o.i.d. voor aanvang daar staat?
Antoni
4 jaar geleden
Ik vermoed dat er wordt bedoeld: "Op de site van de Ziggo Dome staat dat de marketing al verkocht wordt om 11:00 uur.".

Antwoorden (1)

Om 18:30 uur gaan de deuren van de Ziggo Dome open. De Golden Circle is relatief klein, dus je staat daar sowieso al bijna vooraan. Het is lang niet zeker of de concertzaal binnenin de Ziggo Dome ook om 18:30 uur open gaat. Waarschijnlijk moet je in het gebouw ook weer wachten tot de deuren van de zaal open worden gemaakt. Het voorprogramma begint pas om 20:00 uur en Ariana Grande's concert begint om 21:15 uur.

Ik zou rond 16:30 uur eens gaan kijken hoe druk het is bij de Ziggo Dome, en dan besluiten of ik er voor de deur zou blijven staan wachten. Eerder op de dag kan je de sociale media in de gaten houden, en dan eventueel eerder ernaartoe gaan.
...
Update: ik zie nu (om 10:10 uur) op sociale media (Twitter) https://twitter.com/hashtag/SWTAmsterdam dat er al mensen om 5:00 uur vanmorgen in de rij zijn gaan staan. Sommigen hebben nummers op hun hand geschreven gekregen. Op de filmpjes op Twitter is te zien dat er al een flinke rij staat. Misschien toch maar even wat eerder gaan als dat kan (ook al is het aantal plaatsen in de Golden Circle beperkt en sta je daar vanzelf min of meer vooraan), lijkt mij!
...
Update 2 (om 16:05 uur): In ieder geval veel plezier gewenst, ook met de voorpret samen met de andere fans! Het is vast heel gezellig (en zonnig) op het plein voor de Ziggo Dome!
Toegevoegd op 23 augustus 2019 14:05: tekst
Plaatje bij antwoord
Antoni