Heb in ieder geval wel eens gelezen dat Donald Duck de bekendste stripfiguur ter wereld is. Bekend in Mongolie, de binnenlanden van Borneo en bij de Eskimo´s. Zelfs in Verweggistan en Timboektoe! Zou zo maar kunnen dat meer dan de helft van de mensheid Micky Mouse kent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet exact, wel globaal. D.m.v een representatieve steekproef wereldwijd.
9 jaar geleden
Computoon
9 jaar geleden
Theoretisch juist maar praktisch onmogelijk uit te voeren.
Computoon
9 jaar geleden
Dan vond ik het antwoord met de representatieve steekproef toch beter;-)