Is Jordan Rodrigues ergens van Aziatische afkomst?

Hij speelt ook Chraistian Reed in Dsnce Academy. Ik vroeg het me af want toen ik hen vooe het eerst zag dacht ik dat hij Chinees is. Is dat zo? Of misschien Koreaan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Hij is geboren in Sydney, Australië, maar zijn ouders komen beide oorspronkelijk uit Maleisië. Hij heeft dus wel Aziatische roots, maar geen Chinese of Koreaanse.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mocht iemand zich afvragen waar zijn Zuid-Europese achternaam vandaan zou kunnen komen; Maleisië was meer dan 100 jaar een Portugese kolonie.
Amadea
9 jaar geleden
Goeie aanvulling, bedankt!