hoe kan het dat er nu al zoveel one direction kaarten op marktplaats worden aangeboden?

Een vriendin en ik willen heel graag naar het concert van one direction. Waar kan je de goedkoopste (maar echte) kaarten kopen? We hebben al heel veel particulieren aanbieders op marktplaats zien staan.. Hoe zit dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Vaak wordt een deel van de kaarten opgekocht door andere ticketbureau's die ze dan vaak weer voor een hogere prijs door verkopen. Deze hogere prijs uit zich in of direct in een hogere prijs of in allerlei service toeslagen.
Het probleem is als je via een niet officiele aanbieder kaarten koopt, je gewoon niet zeker bent van kaarten. Want het kan zijn dat de kaarten niet echt zijn, maar het gebeurt ook regelmatig dat de officiele aanbieder kaarten ongeldig maakt!
Particulieren zetten ze ook online als ze bijvoorbeeld die dag toch niet blijken te kunnen (en deze kunnen goedkoper zijn) of omdat ze ook een winstje willen behalen.
Het nadeel is dus dat je geen zekerheid heb of de kaart nog geldig is. De enige manier om zeker te zijn van echte kaarten is deze via de officiele kanalen kopen of overnemen van iemand die je kent (mits deze de kaarten wel via een officieel kanaal heeft gekocht).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk altijd eerst op livenation.nl, marktplaats is niet betrouwbaar en bij deze site weet je zeker dat je de goede prijs betaald en niet belazerd wordt!