Is John Cale ook dood ?

Een paar dagen terug las ik op nu.nl dat Lou Reed was overleden. En in datzelfde artikel werd ook vermeld dat John Cale ook niet meer leeft.
Maar die leeft toch nog wel ? of halen ze John Cale en J.J. Cale door elkaar ?

10 jaar geleden
1.5K
bamibal
10 jaar geleden
Ik heb de artikelen op nu.nl nog even nagelezen, maar daar staat nergens dat John Cale niet meer leeft.
grasmaaier
10 jaar geleden
Ik zie het nu ook niet meer. Ze hebben het blijkbaar gecorrigeerd. In het eerste korte berichtje stond het wel.

Het beste antwoord

John Cale leeft nog en is 71 jaar oud. J J Cale is overleed op 74-jarige leeftijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, John Cale leeft nog. Afgelopen maandag heeft hij de dood van Lou ge-eert (zie link)

http://www.lindanieuws.nl/nieuws/bekend/john-cale-eert-overleden-lou-reed/