is dit filmpje waar gebeurd van eminem en zijn lied ´stan´?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag is vaag..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik vraag gewoon of er ooit zoiets bij eminem gebeurd is, een fan zelf moord gepleegd heeft voor hem
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee.
Is een fictief verhaal.

Antwoorden (2)

Nee de clip is fictief bedoeld , echter zou het ,in theorie ook in het echt gebeurd kunnen zijn, zonder dat eminem daar een link tussen heeft kunnen leggen.

Toegevoegd na 2 minuten:
uitgebracht. Twee nummers van dit album kregen veel aandacht in de media: "The Real Slim Shady" en "Stan". "Stan" - waarop Eminem een sample van Dido's "Thank You" gebruikte - vertelt een fictief verhaal van een fan die is geobsedeerd door Eminem. Het einde van het lied vertelt hoe hij zichzelf en zijn zwangere vriendin om het leven brengt omdat zijn idool niet snel genoeg reageert op zijn fanmail.
10 jaar geleden
Nee, het is niet echt gebeurd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ken je de Nederlandse persiflage ook?
http://www.youtube.com/watch?v=whp31cLYxrQ