Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben een hele grote one direction fan maar ik heb geen kaartjes weten jullie/nog iets waar ik kaartjes kan kopen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
870

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De enige manier is kaartjes winnen of bij veilingen / marktplaats / ebay goed kijken.
Ze zullen wel véél duurder zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
One Direction - Take Me Home Tour 2013 in Amsterdam is helaas helemaal uitverkocht. Je zou enkele dagen voor het begin van de show op marktplaats of dergelijke kunnen kijken. Er zijn altijd mensen die op het laatste moment niet meer willen of kunnen.

Wel goed oppassen als het gaat om kaarten die online zijn besteld. Dit zijn meestal gewoon geprinte A4tjes met een barcode er op. Deze zijn erg makkelijk te kopiëren. Als je kaartjes vindt, dan zou ik ze in ieder geval zelf afhalen, dan weet je waar de verkoper woont als je wordt opgelicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn collega heeft deze week kaarten voor one direction gekocht bij ticketstudio. Misschien hebben zij nog meer kaarten. Zie www.ticketstudio.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding