In Zuid-West Londen.
Is Noord-West Londen al welgesteld, Zuid-West Londen doet daar nog een schepje bovenop. Er zijn hier straten met de hoogste miljonairsdichtheid ter wereld.

Popsterren, acteurs, industriëlen, bankiers en aandelenhandelaars wonen hier in de sjieke straten met prachtig gerestaureerde Victoriaanse huizen met voor de deur dikke bolides. Je vindt hier ook Harrods, het beroemdste warenhuis ter wereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nog wel allemaal het centrale deel, meer daarbuiten kom in in beide windstreken toch ook wel aardig wat shabby wijken tegen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker weten, Bas. Ik heb in het zuidwesten van Londen gewoond, maar in die vervallen wijken kom je zeker geen sterren tegen. Hooguit in het zuidwesten van het centrale deel van de stad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige ster die je dan tegenkomt is wanneer je je hoofd stoot in de soms veel te kleine huizen.