Hoe zijn Eminem en Royce da 5'9 bij elkaar gekomen? (Bad meets Evil)

Ik vroeg het mij af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Eminem en royce waren helemaal vroeger dikke vrienden. Echter, ze kregen ruzie met elkaar omdat royce het niet kon vinden met d12. Jarenlange ruzie hebben ze gehad en er zijn zelfs een paar disstracks uit ontstaan van d12 en van royce. (eminem zelf heeft geen track geschreven maar ze zeggen wel dat de track 'how come' ook oa over die situatie gaat) vlak voordat em's vriend en d12 lid proof overleed hebben ze het bijgelegd, en nu een paar jaar later is daar de beste mixtape ever uit ontstaan:) hell, the sequel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee tx!