Wie zijn eigenlijk de bruidsmeisjes bij het huwelijk van William en Kate. Zijn die familie van hun ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het eerste bruidsmeisje is de zuster van Kate: Philippa Middelton.
Verder is als bruidsmeisje onder anderen de 8-jarige Margarita Armstrong-Jones gekozen, die drie maanden na de dood van haar grootmoeder, prinses Margaret, werd geboren. Margaret was de zuster van Williams grootmoeder, koningin Elizabeth II. Ook de 3-jarige Grace van Cutsem, petekind van William, is een van de bruidsmeisjes.

De twee bruidsjonkers zijn de 10-jarige zoon van Williams particulier secretaris en de 8-jarige zoon van de vroegere kinderjuffrouw van William en Harry. De tweede bruidsjonker is ook een petekind van William. (anp/mvdb)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.zie.nl/videos/royal-wedding/Zusje-Kate-arriveert-met-bruidsmeisjes/m1gz40ffxbqx
ook hier te zien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, leuk! Maar dan heb je nog geen namen.

Andere antwoorden (2)

Het werd verteld in het commentaar, het waren niet alleen kinderen van familieleden maar ook kinderen van vrienden. Dat is eigenlijk niet traditioneel maar Kate & Will wilden het op die manier iets persoonlijker maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yep, ik was er ook bij hoorw xD

xx.meisje op school :D