K3 heet nog altijd K3.

Toegevoegd na 49 seconden:
Er zijn meerdere bands/films die een naam hebben die niet helemaal klopt. Als er eentje in me opkomt, zal ik een voorbeeld noemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
K2+J1 zou sowieso geen goeie naam zijn geweest :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The tellers, alleen de huidige ...(?) is er nog en heeft onder de zelfde naam andere mensen gezocht (is verder geen bekkende band) ze komen uit België xD (ben niet belgisch hoorxD)
Nog steeds k3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben Josje omgeturnd naar joske. En dan heb je daar de derde K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze heten nog steeds K3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het heet nog steeds K3. Vergelijk maar met de toppers. Is de naam veranderd nadat Jeroen van de Boom erbij is gekomen? (nee)

Groetjes Quinta