Moet de moeder van Jan Smit de media gebruiken om Jolanthe publiekelijk neer te sabelen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij Nederlanders zijn ontzettend dom. Snapt dan niemand dat die moeder van Jan Smit ontzettend veel geld krijgt voor dat interview, omdat wij dan met zijn allen kwijlend voor de tv gaan zitten kijken en de reclame-inkomsten enorm stijgen?
Al dat Telegraaf- en SBS6-publiek in Nederland zorgt voor een bron van inkomsten voor dit soort mensen, die dat totaal niet verdienen...
En dan gaan we er hier ook nog over discussiëren? Dit soort onzin moet juist genegeerd worden door iedereen. Ik snap sowieso niet wie dit ook maar iets kan schelen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, het hoeven niet allemaal ingewikkelde vragen te zijn.
Er zijn ook mensen die dit het gesprek van de dag vinden en hier een duidelijke mening over hebben. Ik vond het gewoon een unieke actie van moeder Smit, waar ik moeilijk een oordeel over kon geven. Vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh wat ben ik blij dat ik geen roddelbladen lees, ik heb geen idéé waar dit over gaat dus ik hoef gelukkig ook geen 'mening te hebben' :) Het zal me echt een biet zijn wat er allemaal in het showbusiness wereldje gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik volg alles wat er in Nederland gebeurt en nieuws is.
Belangrijk of niet belangrijk. Maakt mij niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Marita: binnenkort haalt deze palingsoap het NOS en RTL nieuws, dan ben jij ook op de hoogte :)

Het beste antwoord

Ik begrijp de frustratie wel. Pa en Ma Smit zijn volgens mij eenvoudige mensen die hard hebben moeten werken voor een bescheiden inkomen.

Dat ze nu in een paar uur spullen ziet verdwijnen van haar zoon, met een waarde die misschien wel 3x een jaarinkomen voor hen is, zit haar ongetwijfeld niet lekker.

En ze is nu wel eenmaal 'de moeder van', dus smult Nederland van het verhaal ook al beweert men het tegenovergestelde.

Ze zei nog wel een heel waar ding en dat is dat Jan het misschien allemaal iets te makkelijk verdient. Die kan ie in zn zak steken.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Nee. De moeder van Jan Smit moet zich daar helemaal niet mee bemoeien.
Bovendien gaat het ons geen van allen aan wat er is gebeurd, want we kennen die mensen niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zegt iets over Gerda Smit, haar karakter en mentaliteit.
Dat is niet smaakvol of chic of gepast, nee....grof (op zijn Volendams??)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard niet. Het gaat ons niets aan. Als ze vind dat er iets mist moet ze aangifte van diefstal doen, geen interview.
Het zal je moeder maar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,het was echt te erg,ook al is het waar wat ze zei,wat ik op zich best kan geloven is dat toch een privé -zaak en het is erg onvolwassen en laag bij de grond om aan het hele Nederlandse volk mee te delen.Jan Smit had er verstandig aaan gedaan zijn moeder dit af te raden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach jan's moeder gedraagt zich als elke moeder doet denk ik.
de pest bij haar alleen is dat ze erop word afgerekent omdat het de mamma van is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is echt niet te hopen dat elke moeder het in deze situatie doet....maar die krijgen de kans niet om bij SBS6 te komen.
De meesten van ons hebben ooit een relatie gehad, die uiteen ging. Stel je voor, dat onze moeders een dergelijke publieksgeilheid ten toon hadden gespreid.....kippenvel van ellende, toch? Dus neeeeee, moeder Smit moet maar gaan netten-boeten, en aksepteren dat Jantje Smit al een grote Jan is.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
denk dat moe dat wel geaccepteerd heeft alleen je moeder gevoel zegt iets heel anders hoor op zo een moment. als je ziet dat jou kind zijn geld in spulletjes heeft gestoken wat de een of andere muts bij een breuk allemaal mee neemt ben jeniet blij.
en ik had het net als jan gedaan. frisse start. ik hoef geen spul dat ik met een ander heb gedeeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik ben ook alleen met m'n kleren en de honden vertrokken, hoor, zou het helemaal niet fijn vinden tussen spullen te zitten, die "wij voor later" hebben uitgezocht...
Stijlloos, flauw en weinig volwassen!
Maar dat geldt voor al zulk soort programma's.
Is het wel waar of is het niet waar, we weten het niet, maar iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Heeft ze Jolanthe er persoonlijk naar gevraagd?
En wat zullen de programmamakers blij zijn geweest met deze mevrouw die eens even publiekelijk iemand die zich verder niet kon verdedigen neerzette...wederom een goedkoop succes!! En het zegt iets over die mevrouw en het valt me tegen van Jan dat hij daar niet iets tegen gedaan heeft.
Maar misschien was dit een manier om een zere plek in de voorbije relatie op Jolanthe te verhalen! Nog dubieuzer!!
En vwb mevrouw Smit: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze heeft er moeite mee dat de twee uit elkaar zijn, wie wil zijn eigen zoon nu ongelukkig zien en continue op televisie zien met dit onderwerp? Ik denk dat ze niet zo goed raad weet met deze situatie en ze daarom zo met rotte (volendamse) vis gooit... Beetje kinderachtig, maar ja, die vrouw is inmiddels onderhand ook een bn-er aan het worden, het kan natuurlijk dat het de halve waarheid is, wat er is gezegd door haar.... Ik probeer het van de andere kant te bekijken, misschien heeft ze één ding gezegd en is het mega groot opgeblazen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze vheeft nota bene een intervieuw gegeven van een half uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, dat heb ik even gemist!! Ik kijk momenteel niet zoveel tv, excusez moi....
zeer terecht als het waar is
als er afspraken zijn gemaakt tussen jan en yolanthe moeten die nageleefd worden vind ik
en jan denkt ik heb geld genoeg ik koop wel nieuwe spullen maar ik denk dat alle moeders zo reageren en zij zijn nu eenmaal bekend dus ze heeft groot gelijk dat ze het via de media doet
toen ze uit elkaar gingen wilde ook heel nederland weten wat er gaande was
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alle moeders,ik zou het nooit op die manier gedaan hebben en Jan had haar beter kunnen vragen dit niet te doen.
Nee, dat moet ze niet doen.
Aan de andere kant, waar maakt iedereen zich toch druk over. Wie zijn Jan en Jolanthe dan wel? Gewoon een mannetje en vrouwtje die het niet meer met elkaar zien zitten, zoals miljoenen andere mensen op deze aarde. Het is altijd zo dat als 2 personen elkaar verlaten dat er wederzijds ruzie wordt gemaakt. Alleen worden deze 2 personen (en de moeder) er allemaal beter van omdat het publiciteit is en dat is nu net wat hun nodig hebben.
Zielige mensen zijn het, maar de mensen die zich druk om deze mensen maken, zijn nog zieliger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach tis gewoon een ''viswijf''......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is het maar net.... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de vis wordt duur betaald.
Hoe kun je je kind zo voor schut zettten, ze zijn allebei hartstikke volwassen. Geloof dat Jan ook niet helemaal eerlijk is geweest, en daar moet de moeder van Yolanthe de media bij halen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat moet ze niet, maar ik zie haar wel als slachtoffer als je de vraag zou stellen of SBS misbruik mag maken van een situatie waarin mensen uit woede ernstige fouten maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze heeft de pers en sbs zelf benaderd en edwin van de roddelbladen zelf gebelt.
het gaat ons inderdaad helemaal niks aan, maar ik geloof best dat het je als moeder wel erg aangrijpt als zoiets gebeurd met je kind. jan is rijk genoeg om morgen weer zijn huis in t richten, maar het gaat om het principe toch?

erg flauw vind ik wel: die media-actie om spullen in te zamelen en voor het huis van jan te zetten terwijl hij op vakantie is. dat kun je echt niet maken! of die rapmix die ze nu weer hebben. ik vind het zwaar belachelijk.