Met wie was René Froger getrouwd in zijn eerste huwelijk?

13 jaar geleden
47K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn vrouw....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan nergens iets over de naam van de vrouw vinden, maar wel dat hij met haar 2 kinderen had, een jongen en een meisje,, Danny & Natascha
Neymar2021
3 jaar geleden
ik zou denken niet met Jolanda Punt.

Het beste antwoord

De jeugdliefde van René Froger heet Yolanda Punt. Zij is de moeder van Danny en Natascha.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze heet Jolanda, verder weinig over te vinden

Toegevoegd na 43 minuten:
In de bron staat ze op de foto met haar en Rene's kinderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt ook wel als Yolanda geschreven. Verder inderdaad weinig tot niets over te vinden... +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Vuurvlinder, Yolanda zag ik ook staan en zelfs Jolande.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
eerste vrouw van Rene knappe vrouw hoor kijk maar naar de trouwfoto