waarom zijn er zoveel beroemdheden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoeveel beroemdheden zijn er dan?

Antwoorden (10)

Het volk wil beroemdheden, daarom zijn het er zoveel...

Waar een markt voor is daar wordt voor gezorgd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt helemaal van de media af die je leest. Als je vooral de Telegraaf, Weekend, GeenStijl en Party leest, dan zijn het er een hoop. Als je het NRC, de National Geographic en de Quest leest, dan valt het allemaal best wel mee.

Kortom: misschien maar eens wat andere bladen lezen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt door de media. Er komen steeds meer media die allemaal elke week hun pagina's cq. websites moeten vullen. Dus worden de levens van allerlei quasi-beroemdheden week in week uit tot in den treure uitgemolken. Zelfs mensen die in hun hele leven nooit iets gepresteerd hebben - kijk naar een Paris Hilton - blijven in het nieuws verschijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de doorstroming niet goed werkt. Oude BN'ers weten niet waneer ze weer als gewone NL'ers moeten gedragen en de nieuwe denken te snel dat ze BN'ers zijn. Iedereen die een keer met zijn kop de buis is geweest denkt gelijk dat hij/zij heel wat is. Blijkbaar geeft BN'er zijn een soort status.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt uitblinkt (in kunst of wetenschap of politiek/leiderschap bijv) dan word je een beroemdheid.
Als je verstaanbaan bent voor het volk loop je de grote kands populair te worden. Dat kan je ook een beroemdheid noemen.
Ik weet niet of je zangers en filmsterren ook onder beroemdheden rangschikt. Waarschijnlijk wel.
Hoe groter je de groep maakt hoe meer beroemdheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgezet tegen de wereldbevolking zijn het er maar een paar, ik denk dat je in je handjes mag klappen als je 1% haalt.
Dus procentueel gezien zijn er bijna geen beroemdheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. 1% zou al heeeeeeeeeel veel zijn. Het zijn er dus eigenlijk heel erg weinig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat denk in ook
Ik loop elke dag wel lang of kort buiten, maar ik kom nooit een beroemdheid tegen. Wel heel veel "gewone stervelingen". Ik denk dus dat er helemaal niet zoveel beroemdheden zijn. Wel veel Chinezen overigens ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meeste beroemdheden worden gekweekt en in stand gehouden via de televisie. regenwoordig zijn er minimaal 10 nederlandse zenders waar er vroeger maar 2 waren, dat is al factor 5. Dan hebben we og een keur aan waardeloze talentenshows waar Jan Rap en zun moer op kan verschijnen, nog een keer factor 5 schat ik. En dan kijken we ook nog eens 2x zoveel TV als vroeger. 5x5x2=50x zoveel bekenden zien we dan he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat er ook veel mensen zijn die iets veel beter kunnen dan andere
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er zoveel mensen zijn die dingen doen waarnaar iedereen kijkt en daardoor iedereen ze dus kent. En er zit ook geen limiet op het aantal zangers of zangeressen of filmsterren of modellen, heb je talent? even doorzetten en je bent beroemd... (Al was het regionaal)