waar verdient 8008 zijn geld aan?

Als je geen beltegoed meer hebt moet je naar 8008 een sms sturen, met daarin het telefoonnummer van iemand anders. Die persoon krijgt een sms met Bel me erin. Maar waar in dit verhaal verdient 8008 zijn geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De gegevens die ingevoerd worden bij 8008 worden doorverkocht aan dochterondernemingen van de deelnemende bedrijven en derden zoals marketingbureaus