Waarom gaat mijn scherm van de iPod Nano niet uit?

Ik heb sinds kort een iPod Nano. Ik ben er erg tevreden over. Makkelijk hanteerbaar, en de muziek is snel en makkelijk erop te zetten of af te halen.

De energiestand van mijn iPod staat aan, dat betekent dat de batterij minder stroom verbruikt. Het schermpje gaat dus ook steeds op zwart na enkele seconden.

Sinds vanmiddag echter blijft het schermpje aan, nadat ik een videootje had opgenomen om dit uit te proberen. Bij het afspelen ging de hele iPod op zwart, en toen heb ik hem in de oplader gedaan. Ook hier blijft het schermpje branden. Verder doen alle functies het wel.

Ik heb in de online gebruikershandleiding gekeken, maar kan niets vinden. In de instellingen staat de energiestand nog aan, dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ff helemaal uitzetten 10 minuten zo laten dan weer aan. Het kan zijn dat hij even van slag is. Dit moet het probleem verhelpen.

Toegevoegd na 12 minuten:
As je hem niet uit krijgt heb je dis te maken met een crash. Batterij loshalen. Of harde reset door screenlock ingedrukt te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt proberen 'm te herstarten: druk tegelijkertijd op 'play' en de knop n het midden. Houdt ze ingedrukt tot het scherm zwart wordt en het Apple logo verschijnt. Dat kan zomaar tot 10 seconden duren.