Kunnen er ook andere bandjes op mijn Samsung Galaxy watch r180?

Ik heb een Samsung Galaxy watch r180 vind alleen bandjes voor een 42 mm met de naam watch 4. En ik vind er weinig dat het dan voor je r810 is. De gewone watch 4 en de 4 Classic is ook 42 mm. Passen die bandjes ook op deze. Als ik zoek naar Samsung Galaxy watch 810 42mm komt ik alleen voor watch 4 heel veel tegen.
Het gaat om kopen via aliexpress.

Picture for question
1.4K

Antwoorden (1)

Hoewel Samsung-horloges in verschillende soorten en maten verkrijgbaar zijn, gebruiken veel van hen dezelfde bandbreedte. Zolang je de juiste breedte hebt, kun je de banden afwisselen zoals je wilt.
De Galaxy Watch staat ook bekend als de SM-R810. Je kunt een bandje van 20 mm gebruiken bij de Galaxy Watch.
Deze kun je dus ook vinden op Aliexpress.
https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-galaxy-watchband-42.html
SimonV
een jaar geleden