Ik slaap met mijn raam steeds open, kan het kwaad dat er elektronica op mijn kamer staat?

Ik heb schrik dat deze stuk gaat met de temperatuurverschillen, kan dit?

een jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan geen kwaad. Elektronica is niet zo gevoelig wat dat betreft.

Conventionele elektronische componenten zijn ontworpen om te werken binnen een gespecificeerd temperatuurbereik met bovengrenzen die over het algemeen zijn ingesteld op 70° C voor commerciële toepassingen.
Elektronica werkt slecht onder temperaturen onder 0° C, maar kan hier wel tegen. In Siberië is het daarom moeilijk buiten te bellen met de smartphone.
SimonV
een jaar geleden