Ik heb een beweging sensor onder het bed die spontaan aan gaat. Als er niemand in de buurt is hoe is?

een jaar geleden
1.6K
tinus1969
een jaar geleden
Huisdieren? Ongedierte?
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Iemand aan de andere kant van de muur?
Ben geen kenner maar kom wat tegen over draden anders aansluiten.
https://www.klusidee.nl/Forum/topic/bewegingsschakelaar-schakelt-ook-zonder-beweging.112746/
Ritsuka
een jaar geleden
Veel stof?
Bami54
een jaar geleden
Demonen?
Wie weet.
paulus811
een jaar geleden
Ben wel benieuwd waarom iemand een bewegingssensor onder het bed plaatst....

Antwoorden (2)

Dit kan een spin zijn. In feite hoeven ze niet zo groot te zijn om dat te doen. Ze kunnen ook op de sensor kruipen.
SimonV
een jaar geleden
Een sensor kan al op de kleinste beweging reageren.

Wiebelt je bed? Dan kan een sensor dat als beweging zien.
een jaar geleden