Hoe heet zo'n toestelletje waarmee mensen bij je kunnen pinnen?

Als ik het goed voor heb, is het verbonden met je telefoon en kunnen mensen dus betaling aan je doen door hun kaart erin te steken of ervoor te houden of zo. Ik wil zoiets maar ik weet niet hoe het heet en waar ik het kan kopen.

1.8K
crispy
2 jaar geleden
Dat heet gewoon een pinapparaat.
TurfGraver
2 jaar geleden
Mobiel pinapparaat.
Thecis
2 jaar geleden
Hou er rekening dat je ofwel een abonnement hiervoor moet afsluiten of een commissie betaald per transactie.

Antwoorden (1)

SimonV