Hoe kan het dat mijn buitenlamp niet werkt met een LED-lamp?

ik heb mijn buitenlamp met bewegingssensor mijn peertje vervangen voor een led lamp maar werkt niet?

2 jaar geleden
2.2K
jc54
2 jaar geleden
Mogelijk te weinig vermogensafname.

Antwoorden (1)

Het wil bij veel LED-lamp modellen nog wel eens voorkomen dat de middelste pin van de fitting nét geen contact maakt. Meestal is dit op te lossen door het peertje extra stevig aan te draaien, of het lipje in het armatuur iets omhoog te buigen (zo'n 2-3 mm).