Kan je douchen met AirPods Pro?

Ik weet dat AirPods niet waterdicht zijn. Maar is het mogelijk om met AirPods te douchen zonder dat je hierbij je hoofd nat maakt? Want ze zitten natuurlijk alleen in je oren...

10.6K
Utrecht
2 jaar geleden
Tuurlijk kan je met Airpods douchen; geen probleem.
Of ze nu waterdicht zijn of niet, het kan altijd.
Puur uit belangstelling: laat ons achteraf even weten of ze het nog doen.
(en op zaterdag wel je haar en oren wassen hoor!)

Antwoorden (2)

Als je wil dat je airpods het daarna nog goed doen, dan is dat zeker geen goed idee. Zelfs waterdichte apparaten kun je beter niet gebruiken (of neerleggen) in de buurt van een douche. Waterdamp kan in het apparaat komen en daar vervolgens condenseren. Dat water krijg je er nadien nooit meer uit. Ook je telefoon dus beter niet in de doucheruimte leggen. Sommige apparaten kun je probleemloos in een emmer water onderdompelen, maar gaan kapot van de waterdamp in een doucheruimte.
2 jaar geleden
Alhoewel ze officieel niet waterdicht zijn, gaan heel veel mensen met die dingen onder de douche. Zij die dat hebben gedaan, vertellen allemaal dat het de AirPods niet beschadigt, zie de link. Ik op mijn beurt, snap dan niet hoe je de binnenkant van je oren kunt wassen met zo een plastic ding erin...
https://www.reddit.com/r/airpods/comments/758svn/has_anyone_ever_used_their_airpods_in_the_shower/
escape