Hoe ontkoppel ik een Synology Disk Station?

Ik krijg een nieuw modem, dus moet de oude ontkoppelen. Nu heb ik weleens gehoord, dat als je een Synology aan het modem hebt gekoppeld, niet zo maar de bedrading uit het modem mag halen. Dit zou heel slecht zijn voor de Sonology (harde schijf). Hij moet dus eerst ontkoppeld worden, voordat hij van de stroom afgaat. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?

3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Pure flauwekul, als je 'm loshaalt van het modem gebeurt er helemaal niks met je Synology, het wordt pas een ander verhaal als je 'm ruw van de stroom zou halen.
3 jaar geleden
joro
3 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Het is de laatste tijd ook nogal eens gebeurd, dat hij van de stroom af werd gehaald, (omdat ik sinds kort glasvezel heb, maar dat allemaal nog niet werkt, zoals het moet). Dat blijkt dus niet goed te zijn. Dus, hoe moet ik hem in dat geval eerst ontkoppelen?
Griffin
3 jaar geleden
"Dus, hoe moet ik hem in dat geval eerst ontkoppelen?"
Ehm, via de webbrowser uitzetten? Of kortstondig de powerbutton indrukken, dan sluit ie zichzelf ook af.(duurt een minuutje of twee)