Is Elk scherm te gebruiken als scherm?

Hallo, ik heb paar videos gezien waar je schermen van oude/kapote laptops kan verwijderen en ombouwen tot basicly een 2de monitor voor je laptop/pc, dat snap ik en leuk maar kan dat met elk scherm?
ik heb 2 kapotte cameras zulke cameras die je in je hand houd die een klein openklapbaar schermpje hebben, als ik die zou verwijderen zou ik die kunnen ombouwen tot mini monitor voor mijn laptop of pc?

3 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee, in het algemeen kan dat niet voor elk scherm, je bent afhankelijk van de beschikbaarheid van een LCD controller board voor dat specifieke type. Voor schermen die niet bedoeld zijn voor computertoepassingen lijkt me die kans laag.
gvrox