Ik heb google foto's (drive) en huawei cloud wat gebeurt er met mijn fotos na reset?

Ik heb problemen met mijn huawei p30 pro en de enige oplossing is hem resetten naar fabrieksinstellingen. Wat gebeurt er met mijn foto's als ik werk met google foto's en huawei cloud? Gaan deze dan toch verloren? Of blijven ze behouden in de drive/cloud?

3 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Er gebeurt niks met deze foto's, die blijven in de cloud staan. Als jij na het resetten van je telefoon weer inlogd met hetzelfde account, krijg je waarschijnlijk de vraag of je deze foto's weer terug wil zetten.