Wat betekent het rode lampje op mijn BT RYGHT bluetooth hoofdtelefoon?

ik had online een bluetooth hoofdtelefoon gekocht maar behalve dat je hem kunt gebruiken voor naar muziek te luisteren zonder kabel wist ik dus niets. dacht dat het gewoon was deze te kopen en aan te sluiten neen dus dus had ik gisteren een denk ik deze naam usb -Adapter gekocht maar ik heb nog steeds geen geluid van mijn pc deze hoofdtelefoon is ook met radio en deze speelt heel goed. ik heb dus een kabel aangesloten zo dat de accu kon opladen maar dit is nu al twee dagen als ik de kabel verwijder dan brand er een roodlampje. zou deze nog wat langer moeten opladen of zo?

Picture for question
3 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
3 jaar geleden
Geen handleiding bij?

Antwoorden (1)

Rood lampje betekent dat de batterij bijna leeg is, je moet een goed kabeltje (bij voorkeur die meegeleverd is) aansluiten op een iPhone laad adapter o.i.d. Dus niet rechtstreeks op de PC, tenzij je zeker weet dat deze genoeg vermogen levert om de batterij te laden, niet elke USB connector(en met name laptops) hebben die extra powerfunctie, bij HP bijvoorbeeld rusten ze voor het gemak de helft van de poorten uit die extra vermogen leveren, en de anderen doen niets qua stroomlevering.