Hoe personaliseer ik mijn laptop?

Voor mijn werk heb ik precies dezelfde laptop als mijn collega's. Soms is dit een beetje verwarrend en ik merk dat ik soms de boel een beetje door elkaar haal. Bijvoorbeeld door soms per ongeluk de verkeerde laptop te pakken.
Weet iemand wat ik kan doen waardoor ik mijn eigen laptop makkelijk kan herkennen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Sticker er op

Antwoorden (1)

Wat ik er altijd wel grappig uit vind zien, zijn stickers op je laptop. Nu weet ik alleen niet of dit voor een werklaptop ook zo goed werk, dat zou je even met je baas of leidinggevende moeten overleggen.
Dankzij stickers kan je in ieder geval wel makkelijk jouw laptop herkennen!
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Stickers lijkt mij ook wel leuk, maar het moet natuurlijk niet ongepast zijn. Even snel hier op werk overlegd, het mag dus wel. Dus als ik leuke stickers vind ga ik deze denk ik wel gebruiken!
lisannek91
3 jaar geleden
Voordeel van stickers is natuurlijk ook dat je ze zo weer kan verwijderen als je het niet meer (of toch niet) leuk vind.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hahaha, dat scheelt wel natuurlijk! Ik ga op internet even rondspeuren of ik wat passends kan vinden.
lisannek91
3 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan? https://www.digitalesticker.nl/
Kun je allerlei stickers bestellen, zelf de grootte en het formaat bepalen, dat soort dingen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik ga daar zeker even naar kijken, bedankt!