kan ik een 12v ground connecten aan een 5v ground?

Ik heb 2 apparaten wat samen moet werken maar 1 apparaat is 12v en de ander is 5v . en nou was mijn vraag als ik de zwarte kabels aan elkaar kan verbinden. (Ik weet wel zeker dat de rode draden niet kan, maar dat hoeft niet).

3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Dit gebeurt ook in auto's, De "elektrische installatie" is 12 volt, en de elektronische componenten worden aangestuurd met 5 volt, terwijl ze allemaal dezelfde massa hebben.
jc54
3 jaar geleden
Noahbengte
3 jaar geleden
Oke, bedankt!
TurfGraver
3 jaar geleden
Let wel dat deze massa de gezamenlijke vermogen aan moet kunnen.