Hor ver kun je meldingen op je smartwatch ontvangen met Bluetooth?

Onlangs heb ik een smartwatch aangeschaft, maar ik ben niet helemaal tevreden. Ik ontvang alleen meldingen/notificaties als ik naast mijn telefoon zit. Als ik bijvoorbeeld in een andere kamer sta, dan komen de meldingen al niet meer binnen, terwijl ik dan maar een aantal meter van mijn telefoon ben.
Kan dit aan de smartwatch liggen, dat dit verschilt per merk? En zijn hier meerdere opties in?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hallo,
mag ik vragen wat uw merk is van de smartwatch?
Dan weet ik het wel denk ik.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Ik heb een Samsung smartwatch en ik kan tot wel 15-20 meter. Ook een andere verdieping lukt bij mij.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie!
Om eerlijk te zijn weet ik het merk niet eens.. Het is een redelijk goedkoop merk.
Maar ik heb deze nu retour opgegeven en de
Fossil Sport Gen 4S FTW6022 besteld. Maar ik las dat het ook voorkomt bij de wat duurdere merken.

Antwoorden (1)

Tien meter moet gemakkelijk kunnen. Maar sommige modellen halen dit totaal niet:
https://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-watch/940536-galaxy-watch-46mm-poor-bluetooth-range.html
SimonV