Kan je een 2 amp (12V) apparaat aansluiten op een 72 amp power supply(PC PSU)(12V)?

ik heb een pc power supply en die geeft 72 ampere aan de 12v kabels en nou vroeg ik me af of ik wel een 2 amp apparaat erop kan doen, want ik heb er ook 2: 10 en 11 amp apparaten op aangesloten en dat werkt goed.

3 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
3 jaar geleden
Ja, zonder problemen.

Antwoorden (1)

Ja, die 72 Amp. is de maximale stroom die jouw power supply kam leveren. Jouw aan te sluiten apparaat zal max. 2 Amp. vragen (doorgaans minder).
jc54
3 jaar geleden
Noahbengte
3 jaar geleden
oke bedankt