Welke tv-kabel ben ik nodig voor mijn bose 3-2-1?

Ik wil graag mijn bose 3-2-1 weer op de tv aansluiten zodat ik de instellingen van de bas etc. Kan veranderen. Dit is alleen mogelijk via de televisie. Echter ben ik ooit de kabel verloren om beeld te krijgen op tv. Welke kabel ben ik hiervoor nodig? Het is in ieder geval geen hdmi. Op internet kan ik het ook niet echt vinden. Het gaat om het model AV3-2-1 II Media Center

Ps. Zie foto’s voor aansluitingen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Het mooiste zou zijn als je TV een Component (YPbPr), dus zeg maar de groen/blauw/rood-aansluiting heeft.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
"Het mooiste zou zijn als je TV een Component (YPbPr), dus zeg maar de groen/blauw/rood-aansluiting heeft."
Dan zou deze kabel misschien uitkomst bieden?
https://www.bombeeck-digital.nl/component-yuv-scart-cinch-kabel
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De scart moet toch juist in de tv neem ik aan?
LeonardN
3 jaar geleden
@Voorpret Ik bedoel gewoon een Component naar component kabel.
https://www.amazon.nl/FosPower-componentkabel-cinch-stekker-3x-cinch-stekker-spelconsole/dp/B01LQV7ZRW/ref=asc_df_B01LQV7ZRW/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=430579159351&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=13215041986305147592&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064370&hvtargid=pla-347756722547&psc=1 Maar de TV moet wel deze aansluiting hebben.
http://smartphotostock.com/uploads/5/back-panel-of-a-tv-set.jpg

Antwoorden (2)

Je hebt een Composiet naar SCART kabel nodig, in de bron staat een link naar zo'n kabel.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De scart in de tv toch? Ik heb zelf een philips tv zonder scart. Wel zit er groen blauw rood rood op
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Deze kabel heeft hetzelfde effect?
Een Component-component kabel.

https://www.kabeldirect.nl/rca-component-rgb-videokabel-1m.html
Toegevoegd op 09 juni 2020 15:45: afbeelding
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Deze kabel heeft hetzelfde effect?
LeonardN
3 jaar geleden
Hetzelfde effect als wat?
LeonardN
3 jaar geleden
Geel-wit-rood naar geel-wit-rood kan ook. Heb je dat achterop of aan de zijkant van je TV?