Hoe moet ik een dmx512 paneel instellen dat hij mijn moving head aan stuurt ?

Beste mensen ik heb een dmx 512 paneel en een led moving head (mini)
Hoe moet ik het paneel instellen dat hij via dmx mijn moving head aan stuurt ?
Gr max

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Het aansturen doet het paneel niet voor je, dat doe je uiteindelijk zelf
Begin als eerst met je moving head in te stellen op DMX kanaal 1.
Verbind de tafel en de spot met een XLR kabel aan elkaar.
Op de foto heb je "scanner" 1 al geselecteerd en ik zie dat "bank 1" ook geselecteerd staat
Wanneer je nu de schuifjes 1 voor 1 omhoog doet stuur je DMX signaal naar de moving head
Iedere schuif bediend wat anders, Pan beweging, Tilt beweging, dimmer, kleur enz
Het is per spot verschillend welke kanalen er worden gebruikt voor de diverse functies
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik kan de pan en tilt wel doen / het probleem zit hem meer om de led lichten van de moving head die krijg ik niet aan de praat .