Kan ik mijn digittaal weerstation verbinden met een ander buitenstation?

Mijn binnenunit was kapot ,nu heb ik een andere maar mijn buitenunit is nog goed
Het is het zelfde merk alleen ander type
Gaat die het doen?

4 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Normaal gesproken wordt bij een nieuw weerstation ook een buiten-unit geleverd. Het radiocontact loopt via een Frequentie van 433 MHz. Zou betekenen, dat ook de oude buiten-unit een herkenbaar signaal moet geven. De (oude of nieuwe) buiten-unit moet je sowieso aanmelden bij de binnen-unit nadat de batterijen zijn geplaatst. Je ziet dat in de handleiding.