Het is een heel compacte smart speaker, een goede keuze voor een onopvallende variant in de woonkamer. De kwaliteit van de speaker is prima en de combinatie met de lage prijs zorgt voor een geweldige prijs/kwaliteitsverhouding.

Dat het een smart speaker is houdt in dat er een Google Assistent aan gekoppeld zit die in het Nederlands kan communiceren. Je kunt bijvoorbeeld vragen naar de openingstijden van de lokale supermarkt of naar de weersverwachting. Ook kun je de speaker met spraak bedienen, waardoor het niet meer nodig is om het volume handmatig harder of zachter te zetten. En er zijn tal van andere apparaten aan te koppelen (indien je die in je bezit hebt), zoals slimme lampen die per kamer af te regelen zijn.

Gaat het je echter alleen om het afspelen van muziek, dan zijn er betere speakers op de markt. De geluidskwaliteit is namelijk niet optimaal.
Amadea
4 jaar geleden
Het is een compacte speaker die je vragen kan stelen hij muziek voor je spelen radio een podcast, als je een Android telefoon hebt kan je er ook mee bellen